• آیفون ۶‌اس چهار برابر محبوبتر از آیفون ۶‌اس پلاس می‌باشد

    iPen-970-80

    اپل جز محبوب ترین شرکت‌ های دنیاست. همچنین فروش اسمارت فون های این شرکت نیز بالاست. همین محبوبیت و مقبولیت؛ باعث جلب توجه ها به این شرکت می شود. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    تحقیقی که امروز انجام شد؛ میزان محبوبیت اسمارت فون های شرکت اپل، نسبت به یکدیگر را نشان می دهد. این تحقیق که توسط نشریه Localytic انجام شد؛ نشان می دهد که میزان محبوبیت آیفون ۶ اس نسبت به آیفون ۶ اس پلاس، نزدیک به ۴ برابر است. همچنین تحقیق انجام شده؛ به ثبت رکورد توسط شرکت محبوب آمریکایی نیز می پردازد.
    در این تحقیق آمده است که میزان تقاضا برای آیفون ۶ اس نزدیک به %۱٫۵ از فروش تاریخ اسمارت فون های اپل را مختص خود کرده است. این درحالیست که سهم آیفون ۶ اس پلاس حدود %۰٫۴ می باشد. با این حساب، نزدیک به %۲ از فروش تاریخ اسمارت فون های اپل به نسل جدید آیفون ها قرار دارد.

    • برای نمایش تصویر در اندازه اصلی، کلیک کنید.

    gsmarena_003

    همچنین؛ میزان فروش آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در سه روز ابتدایی؛ بیش از ۱۳ میلیون اسمارت فون می باشد. ضمن اینکه این فروش نجومی، رکورد فروش اپل در روزهای اول اپل، که مربوط به آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس، با فروشی بالغ بر ۱۰ میلیون دستگاه را شکاند. با این اوصاف، نمی توان گفت که شرکت اپل در جلب رضایت مشتریان خود موفق نبوده است.

    در مجموع، آیفون ۶ به عنوان پرفروش ترین اسمارت فون اپل؛ با فروش نزدیک به %۳۴ از کل درآمد گوشی های اپل را به خود اختصاص داده است. همچنین آیفون ۵ اس با %۲۳٫۲ و آیفون ۵ با %۱۱٫۲ در رتبه های بعدی خودنمایی می کنند.

    • برای نمایش تصویر در اندازه اصلی، کلیک کنید.

    gsmarena_004

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.