• آیا لومیایی جدید در راه است؟

    gsmarena_002

    می دانید که مایکروسافت روز ۶ اکتبر در مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. اما این شرکت در وبلاگ خود، تصویری را منتشر گرداند که خبرساز شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید؛ یک زن درحالی که گوشی لومیا به دست دارد؛ از کورتانا می خواهد تا برای او یک برنامه ویندوز فونی پیدا کند. خب، این یک قابلیت کارآمد و بسیار خوب است؛ اما چیزی که بیشتر مورد توجه واقع شد؛ این است که یک زن، این کار را انجام می دهد. اما موضوع دیگری نیز در تصویر نهفته است.

    بر اساس اخبار گذشته، آگاهیم که گوشی، لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال نیست. ضمن اینکه دو اسمارت فون دو روز دیگر در نیویورک سیتی رونمایی خواهند شد. همچنین این دستگاه، لومیا ۵۵۰ نیز، نیست. شایان ذکر است که لومیا ۵۵۰ نیز در همان مراسم، به همراه لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال رونمایی خواهد شد.

    موضوعی که گفته می شود، تعلق این تصویر به لومیا ۸۵۰ می باشد. ضمن اینکه هنوز خبری از نام رسمی این دستگاه نیست. ضمن اینکه این گوشی به همراه دو دستگاه دیگر، یعنی لومیا ۵۵۰ و لومیا ۷۵۰ نیز دیده شد. به احتمال زیاد، شرکت مایکروسافت تا پایان سال جاری میلادی؛ از این دستگاه رونمایی خواهد کرد. البته ذکر این نکته که پیش بینی می شود که لومیا ۶۵۰ دارای چیپ اسنپدراگون ۴۱۰ اس او سی خواهد بود؛ خالی از لطف نیست.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.