• منتظر کورتانا برای اکس باکس وان باشید

    cortanahero+copy

    با انتشار ویندوز ۱۰ و دستیار صوتی آن، مایکروسافت وعده آن را برای تمامی دیوایس های خود داد. یکی از این دیوایس ها، کنسول اکس باکس وان می باشد. حال خبری مبنی بر تاریخ انتشار دستیار صوتی مایکروسافت برای این کنسول منتشر شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    یکی دیگر از اضافات ویندوز ۱۰ برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، داشبوردی جدید است. به وسیله داشبود جدید سرعت گشت و گذار کاربران افزایش می یابد. قرار است که این قابلیت که هم اکنون درحال آزمایش است؛ در ماه نوامبر عرضه گردد. همچنین قرار است تا دستیار صوتی مایکروسافت، جای دستیار صوتی خود کنسول اکس باکس وان را بگیرد.

    همچنین لری ریب، مدیر برنامه اکس باکس لایو، اعلام کرد که کورتانا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد شد. همچنین وی در یک پست وبلاگی اعلام داشت که قبل از اینکه این قابلیت به صورت همگانی عرضه گردد؛ در اختیار افرادی برای تست و رفع ایرادات قرار گرفته خواهد شد.

    حال باید قدری صبر کرد و دید که مایکروسافت می تواند با ویندوز ۱۰، شکاف به وجود آمده بین خود و کنسول نسل هشتمی سونی را پر کند یا خیر.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.