• ساعت‌های هوشمند سامسونگ به بازار آمدند

    gear-s2_movement_story

    روز گذشته خبری مبنی بر عرضه دو ساعت هوشمند جدید شرکت سامسونگ، در چند روز آینده منتشر شد؛ اما به نظر می رسد که این شرکت قدری برای فروش این اسمارت واچ ها بی تاب است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    ساعت های سامسونگ قابلیت های فوق العاده برخورداند؛ از همین رو، سامسونگ به رقابت با اپل واچ امیدوار است. این ساعت ها که در نمایشگاه IFA 2015؛ که در شهر برلین آلمان برگزار شد؛ رونمایی شدند و چندی نمی گذرد که آن‌ها را در فروشگاه های سراسر ایالات متحده در دسترس هستند.

    قیمت اعلام شده برای اسمارت واچ های جدید شرکت سامسونگ ۲۹۹٫۹۹ دلار آمریکا اعلام شده است. ضمن اینکه Samsung Gear S2 و Samsung Gear S2 Classic از گوشی های هوشمندی که دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۴ کیت کت، یا بالاتر هستند؛ پشتیبانی خواهد کرد. ضمن اینکه قابلیت پشتیبانی از سرویس های موسیقی مانند بخش موسیقی رسانه هایی نظیر ESPN نیز در این اسمارت واچ ها تعبیه گردیده است.

    ضمن اینکه خرید آنلاین Samsung Gear S2 و Samsung Gear S2 Classic قدری به صرفه تر از خرید فروشگاه ها می باشد. همچنین خرده فروشی هایی مانند «آمازون»، «بست بای» و… خریداری کنید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.