• شوخی جالب شرکت اپل با لوگوی ویندوز ۱۰

    apple_logo

    دیگر تمسخر سایر سایر شرکت‌ها، به وسیله یکدیگر نه تنها عادی شده است؛ بلکه به یک بازی تبلیغاتی مبدل شده است. اگر بخواهیم مثال بزنیم، شوخی شرکت سونی با اپل، که عمر باتری نسل جدید آیفون ها را به تمسخر گرفته بود؛ کافیست. حال نوبت اپل است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این بار شرکت آمریکایی عکس یک پنجره معمولی، را بر روی لوگوی ویندوز ۱۰ شرکت مایکروسافت قرار داده است. می توانید این کار جالب را در تصویر زیر مشاهده کنید. ضمن اینکه می توانید با کلیک بر روی آن؛ تصویر را در اندازه بزرگ ببینید.

    wlogo

    پائین سمت چپ، قرار دادن یک پنجره عادی به جای لوگوی ویندوز ۱۰ ایده جالبی بود؟

    البته این حرکت را نمی توان نوعی ضربه زدن به مایکروسافت خطاب کرد؛ علاوه بر اینکه دو شرکت همکاری هایی مانند ساخت آفیس برای محصولات شرکت دارند؛ در زمینه‌هایی رقیب سخت یکدیگرند و این حرکت تنها یک بازی تبلیغاتی است. هم چنین مایکروسافت نیز که در این نوع شوخی ها ید طولایی دارد؛ اپل را بی جواب نخواهد گذاشت.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.