• شایعه: اندروید ۶٫۰ تنها بر روی سه گوشی از کمپانی LG منتشر خواهد شد

    lglslider2-1.0

    کمتر کسی در جهان وجود دارد که کمپانی LG را نشناسد. سیستم عامل اندروید را هم که به خاطر دارید و درمورد آن، اطلاعاتی کافی برای فائق آمدن بر درک سخنان ادامه دارید. حال نسخه‌ی ۶٫۰ این سیستم عامل معرفی شده و به نظر می‌آید تنها برای دو گوشی هوشمند از کمپانی ذکر شده منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.

    در صفحه سایت اختصاصی LG، اگر کشور خود را آمریکا‌ی شمالی قرار دهید و به صفحه‌ی بازی‌های موجود بروید، اطلاعاتی در نور خواهید دید که حاکی از انتشار اندروید تنها بر روی دو مدل از گوشی‌های هوشمند شرکت ذکر شده هستند. این دو نوع گوشی LG G3 و LG G4 هستند که این نسخه‌ از اندروید با نام تجاری “Marshmallow” برای آنان منتشر خواهد شد. گوشی دیگری که در این لیست حضور نداشته؛ اما احتمال بسیار زیادی برای دارا بودن این نسخه از سیستم عامل اندروید برای آن وجود دارد، LG G10 است که با توجه به این غول نرم‌افزاری و سخت‌افزاری معرفی شده، بعید است که از آخرین نسخه‌ی اندروید بهره نبرد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.