• ZTE: کمپانی Huawei از ما در طرح Nexus 6P تقلید کرده است

    ZTE-says-Huawei-lifted-the-Nexus-6P-design-from-its-Grand-S-Athena

    بر جهانیان پوشیده نیست که یکی از کمپانی‌های بزرگ در عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند، کمپانی ZTE می‌باشد؛ گوشی هوشمند (Grand S (Athena را به یاد دارید؟ به طور حتم اکثر افرادی که با این Smarthphone، آشنایی دارند پس از رونمایی از Nexus 6P توسط کمپانی Huawei، متوجه شباهت‌های بسیار میان دو گوشی هوشمند مذکور شدند. با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

    آری، به همان گونه که بازدید کنندگان از این گوشی متوجه شباهت‌ها شدند، کمپانی ZTE نیز، متوجه این موارد شده و به کمپانی ذکر شده، اعتراض به عمل آورد. آقای، Lu Qian Hao، مدیر بخش بازاریابی کمپانی ZTE به این مورد در شبکه‌ی اجتماعی Reddit اشاره کرده است؛ گرچه شرکت Google نیز، در جواب به این اذعان، اطلاعات و تغییراتی از دو گوشی هوشمند، مانند دوربین بزرگ‌تر و کلیدی لمسی که بر روی گوشی هوشمند، Nexus 6P، ارائه داد.
    لازم به ذکر است که سخنان آقای، Lu Qian Hao، اکیدا یک موضوع رو در نور داشت و آن هم تغییراتی در گوشی تازه‌نفس، Nexus 6P، بود که باعث می‌شد جذاب تر به نظر برسد.
    در پایان شما را دعوت به مشاهده تصویری از هردو گوشی هوشمند، دعوت می‌نمایم:
    ZTE-Athena-vs-Nexus-6P-840x400

    (۲)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.