• قیمت ال جی وی ۱۰ مشخص شد

    1

    شرکت ال جی، وعده عرضه یک اسمارت فون سطح بالا را به مشتریان خود داده بود. حال اسمارت فون سطح بالا آماده عرضه می باشد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    چندی پیش، شرکت ال جی در ماه جولای میلادی، وعده عرضه یک سوپر اسمارت فون را به کاربران خود داده بود. حال، به نظر می رسد که این گجت قدرت مند «وی ۱۰» می باشد. صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۷ می باشد. رزولوشن تصویر آن نیز QHD اعلام شده است. اما ال جی قصد دارد تا این اسمارت فون را با دو صفحه نمایش راهی بازار کند. نمایشگر دوم این دستگاه که ۲٫۱ اینچی می باشد؛ در تمامی اوقات روشن بوده و تاریخ، زمان و اطلاعیه ها و همینطور میانبر ها را به شما نمایش خواهد داد.

    دو صفحه نمایش وی ۱۰ به کنار، به نظر می رسد که ال جی بار دیگر زوجی را در این دستگاه به ما نشان می دهد. بله، دوربین جلوی این دستگاه نیز دوگانه می باشد. هر دو دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشند. ضمن اینکه لنز بسیار گسترده باعث می شود تا شما به بدون نیاز به مونوپاد، بهترین تصاویر را ضبط و ثبت کنید.

    حافظه رم وی ۱۰ چهار گیگابایتی بوده و درکنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی زوج خوبی را تشکیل می دهند. ضمن اینکه هنوز اعلام نشده است که می توانید از کارت حافظه استفاده کنید، یا خیر. اما احتمال قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی بسیار کم می باشد.

    زمان عرضه ال جی وی ۱۰ نیز مشخص گردید. برای بار اول، این دستگاه در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد. ضمن اینکه اواسط ماه نوامبر زمان عرضه جهانی این گجت اعلام شده است. به احتمال زیاد، ال جی قصد عرضه این اسمارت فون را در تعطیلات زمستانی دارد. همچنین بیشتر خرده فروشی ها مانند «واریزون» و «ای تی اند تی» این گجت را که احتمالا بیشتر از ۶۰۰ دلار قیمت خواهد خورد؛ را عرضه خواهند کرد. ضمن اینکه T-Mobile نیز این دستگاه را به صورت اقساط به خریداران خود ارائه خواهد کرد.

    (۴)(۲)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.