• جک دورسی مدیرعامل احتمالی توئیتر

    2015-10-01-image-3

    با توئیتر آشنا هستید. شبکه اجتماعی با آن پرنده آبی دوست داشتنی، همچنین بیش از ۴۰۰ میلیون عضو فعال، حال، بعد از اتفاقات چند ماه گذشته، به نظر می رسد که این شرکت، به مقصود خود رسیده است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    نزدیک به سه ماه است که توئیتر به دنبال یک مدیر عامل جدید خود می گردد. اما به نظر می رسد که فرد شایسته برای رهبری ۴۰۰ میلیون عضو، در میان کارکنان خود شرکت بوده است. بله، آقای جک دورسی مدیر عامل موقت و یکی از بنیان گذاران اصلی این جامعه مجازی، بهترین انتخاب برای این سمت است.

    زمانی که دیک کوستولو؛ مدیر عامل قبلی توئیتر، بعد از شش سال همکاری با این شرکت، در ماه آپریل، سمت خود را ترک کرد. اعضای هیئت مدیره جک دورسی را به عنوان مدیر عامل موقت انتخاب کردند. حال، دورسی تمامی رای های لازم برای مدیر عاملی این شرکت را به دست آورده است، به جز یک فرد که قدری با او مشکل دارد، باقی اعضا با او همراه هستند. ضمن اینکه دورسی هم اکنون مدیر عامل شرکت «اسکور» نیز می باشد. با این شرایط کار سختی پیش روی دورسی قرار خواهد داشت. گفتنی است که با توجه به اینکه ایشان فرد شایسته ایست، هیئت مدیره تصمیمات وی را قبول خواهند کرد. یکی از همین تصمیماتی آقای جک دورسی، محدودیت ۱۴۰ کارکتری می باشد که چندی پیش اجرا کرد. گفتنی است که دورسی رقیب سرسختی برای تصاحب صندلی مدیریت توئیتر پیش روی خود نمی بیند.

    ضمن اینکه هنوز رای قطعی برای مدیر عاملی دورسی صادر نشده است و هنوز مشخص نیست که ایشان به این سمت رسیده اند یا خیر. ضمن اینکه فرد دیگری نیز در اطراف هیئت مدیره به شایستگی و کار بلدی دورسی به چشم نمی خورد و انتخاب های زیادی پیش روی خود نمی دیدند. شاید یکی از این دلایل طولانی شدن انتخاب مدیر عامل، دادن سر و سامان به سایر پست ها و مقام هاست. مدیر مالی شرکت توئیتر، آقای «آدام بین» نیز یکی از رقبای دورسی بود که به احتمال زیاد به عنوان مدیر عملیاتی این شرکت انتخاب خواهد شد. ضمن اینکه آنتونی نوتو نیز به جای آدام بین خواهد نشست و به صورت مسقیم به دورسی گزارش خواهد داد.

    اما دورسی کار ساده ای پیش روی خود نخواهد داشت. زیرا یکی از وظایف وی، رسیدن این آشفتگی سهام توئیتر می باشد. زیرا این شرکت از ماه آپریل تا کنون، بیش از ۵۰ درصد سهام خود را از دست داده است. همین موضوع کار جک دورسی را سخت تر خواهد کرد. باید دید که دورسی مبدل به کوستولوی دوم خواهد شد، یا خیر. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.