• سونی اکسپریا Z5 هم اکنون در بریتانیا

    gsmarena_001

    احتمالا با سه پرچم دار جدید سونی آشنا هستید، یکی از این پرچمداران، اکسپریا Z5 می‌باشد. این دستگاه ماه گذشته در IFA 2015 رونمایی شد. حال این دستگاه با در بریتانیا در دسترس است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این دستگاه را خرده فروشی مطرح «کارفون ورهاوس» به دست خریداران به می رساند. متقاضیان قادر به خرید چهار رنگ سیاه، سفید، طلایی و سبز در دسترس می باشد.

    اگر برای بهای آن کنجکاو هستید، باید بگویم که مدل آنلاک شده این دستگاه با قیمت ۵۵۰ پوند (حدود ۸۳۰ دلار آمریکا) عرضه خواهد شد. ضمن اینکه می توانید سونی اکسپریا Z5 را به صورت اقساطی و با قیمت ۴۲ پوند (حدود ۶۰ دلار آمریکا) در ماه خریداری کنید. ضمن اینکه انتظار می رود تا باقی خرده فروشی های بریتانیا نیز فروش خود را تا هفته آینده آغاز کنند.

    جالب است بدانید؛ که سونی اکسپریا Z5 کم تر از یک هفته از آغاز فروش سونی اکسپریا Z5 کامپکت در اروپا، به این قاره آمده است.

    (۳)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.