• لنوو زوک Z1 فردا در سراسر دنیا

    gsmarena_001

    شرکت چینی لنوو بالاخره جزئیات عرضه اسمارت فون جدید خود؛ یعنی لنوو زوک Z1 را اعلام کرد که می‌‎توانید آن را در ادامه مطلب بخوانید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    حدود یک ماه و نیم از معرفی رسمی این دستگاه، توسط لنوو می‌گذرد، که شرکت چینی اعلام کرد که این گجت فردا در دسترس خریداران خواهد بود. این گوشی هوشمند به صرفه توسط خرده فروشی eBay در اسپانیا و فرانسه به فروش خواهد رسید. ضمن اینکه از نیمه شب امشب، حداقل در فرانسه و اسپانیا عرضه رسمی این دستگاه آغاز خواهد شد.

    بر اساس گزارشات قبلی، لنوو زوک Z1 دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ با رابط کاربری سیانوژن OS 12.1 خواهد بود. این دستگاه با مدلی که در ماه آگوست سال جاری معرفی شد، تقریبا یکسان می‌باشد. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مخصوص ضبط تصاویر سلفی، و چیپ کوالکام اسنپدراگون ۸۰۱ از دیگر مشخصات دیگر این دستگاه می‌باشند.

    شایان ذکر است که رم این دستگاه نیز ۳ گیگابایت بوده و دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی می‌باشد. ضمن اینکه لنوو زوک Z1 که یک دستگاه دو سیم کارته می‌باشد؛ از ۴G LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد. در این بین می‌توانید باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه را برای ساعت ها استفاده کنید. ضمن اینکه این اسمارت فون که دارای اسکنر اثر انگشت نیز می‌باشد؛ از USB-C نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    قیمت این دستگاه در eBay اسپانیا تنها ۲۷۹٫۹۹ دلار می‌باشد. ضمن اینکه قیمت اعلام شده در فرانسه ۲۸۵٫۹۹ خواهد بود. به احتمال زیاد این قیمت ها برای مدت محدودی است و احتمال تغییر آن نیز وجود دارد.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.