• قیمت نکسوس ۵X مشخص شد

    gsmarena_002

    اگر شما یکی از طرفداران گوگل هستید و منتظر اعلام قیمت نکسوس ۵X، این خبر را با بخش خبری «اندرویدکده» همراه باشید.

     

    هنوز هم خیلی‌ها در شوک هوآوی نکسوس ۶P هستند؛ زیرا گفته می‌شد که این دستگاه با قیمت ۵۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد، اما طی کنفرانس شرکت گوگل مشخص شد که قیمت نهایی آن ۶۵۰ یورو خواهد بود. اما کاری به نکسوس ۶P و قیمت بالای آن نداریم، صحبت امروز ما حول نکسوس ۵X می‌چرخد؛ زیرا قیمت این دستگاه در اروپا مشخص شد. قیمت این محصول مشترک گوگل و ال جی ۴۸۰ یورو می‌باشد. این قیمت برای مدل ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. درحالی که پیش از این می‌پنداشتیم که این دستگاه با قیمت ۳۸۰ دلار به دست خریداران خواهد رسید.

    gsmarena_001

    البته این قیمت مختص سایر نقاط قاره اروپا بود. حال به انگلستان می‌رسیم، قیمت درنظر گرفته شده برای این دستگاه در بریتانیا (مدل ۱۶ گیگابایتی) ۳۴۰ پوند می‌باشد. این قیمت بسیار به گلکسی اس ۶ مدل ۳۲ گیگابایتی نزدیک می‌باشد. زیرا پرچم‌دار سابق سامسونگ با قیمت ۳۸۰ پوند معامله می‌شد. این قیمتی بود که این دستگاه در آمازون به خود دیده بود.
    در هر صورت، هوآوی نکسوس ۶P گوشی بسیار خوبی است. اما نکسوس ۵X حتی نتوانسته مدل بهبود یافته‌ای از نکسوس ۵ باشد. بدین ترتیب این دستگاه بسیار گران است… حداقل در آمریکا.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.