• تمامی مشخصات گوگل نکسوس ۵X را اینجا ببینید

    gsmarena1_001

    دیگر دوره شایعات راجع به نکسوس ۵X و نکسوس ۶P به پایان رسید. با پایان کنفرانس گوگل، تمامی مشخصات این دو دستگاه مشخص شدند. با بخش خبری اندرویدکده، همراه ما باشید.
    صفحه نمایش گوگل نکسوس ۵X با شایعات یکسان است. نمایشگر ۵٫۲ اینچی IPS LCD 1080p. با این اوصاف، عدد جلوی ppi، چیزی جز ۴۲۴ نیست. همچنین جنس نمایشگر نیز Gorilla Glass 3 می‌باشد.

    گوگل گوشی نکسوس ۵X را با اندروید ۶٫۰ مارشمیلو عرضه خواهد کرد. چیپ اعلام شده نیز کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ می‌باشد. پردازنده آن نیز شش هسته‌ای خواهد بود. رم آن ۲ گیگابایت ذکر شده است و چیپ گرافیکی آن نیز Adreno 418 می‌باشد. حافظه داخلی آن نیز بین ۱۶ و ۳۲ گیگابایت بسته به مدل خریداری شده؛ متغیر است. ضمن اینکه قادر به استفاده از کارت حافظه نیستید.

    در پشت بدنه، یک دوربین اصلی ۱۳٫۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. سرعت فوکوس آن نیز ۲٫۰ می‌باشد. با این دوربین قادر به ضبط تصاویر ۲۱۶۰p هستید. دو فلش نیز برای این اسمارت‌فون تعبیه شده است.

    ابعاد گوگل نکسوس ۵X نیز بدین قرار است. طول ۱۴۷ میلی‌متری، عرض ۷۲٫۶ میلی‌متری و ضخامت آن نیز ۷٫۹ میلی‌متر می‌باشد. با این وجود، این دستگاه از گذشتگان خود باریک‌تر است. وزن آن نیز ۱۳۶ گرم خواهد بود. وزن نکسوس ۵ (۲۰۱۳) نیز ۱۳۰ گرم اعلام شده است. دلیل این افزایش وزن نیز اسکنر اثر انگشت آن و باتری بزرگ‌تر می‌باشد. باتری گوگل نکسوس ۵X قدری بیشتر از مدل قبلی می‌باشد. ۲۷۰۰ میلی‌ آمپر ساعت در مقابل ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت. همچنین از USB-C نیز پشتیبانی می‌کند.

    باید منتظر (Wi-Fi 802.11ac (2×2 MIMO در گوگل نکسوس ۵X باشید. بلوتوث ۴٫۲ و GPS نیز از دیگر مشخصات این دستگاه می‌باشد. سه میکروفون نیز در پشت، بالا و پایین این دستگاه وجود خواهد داشت.

    از تاریخ ۲۹ ماه سپتامبر (امروز) می‌توانید گوگل نکسوس ۵X را پیش خرید نمایید. اگر در ایالات متحده، بریتانیا، کره جنوبی، ژاپن و ایرلند زندگی می‌کنید؛ قادر به پیش خرید این دستگاه با قیمت ۳۷۹٫۹۹ دلار آمریکا برای مدل ۳۲ گیگابایتی هستید.

    (۲)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.