• اطلاعاتی از Oppo A33 منتشر شد

    gsmaren1a_001

    احتمال دارد تا شرکت Oppo، شریک تجاری باشگاه بارسلونا، که سابقه ساخت گجت‌هایی مانند R7، R7 Plus و Find 7 را در کارنامه دارد؛ یک اسمارت‌فون سطح پایین را روانه بازار چین کند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    Oppo A33 یک اسمارت‌فون سطح پایین بوده که شرکت چینی Oppo قصد عرضه این دستگاه را در بازار چین دارد. Oppo A33 که احتمال تغییر نام آن نیز وجود دارد؛ توسط خبرگزاری چینی TENNA تایید شد.

    این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ × ۹۶۰ می‌باشد. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی آن که دارای فلش LED نیز می‌باشد؛ در کنار دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی این اسما‌رت‌فون چینی قرار می‌گیرد.

    رم محصول جدید شرکت چینی ۱ گیگابایت بوده و در کنار حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت قابل ارتقای این دستگاه، نمره قبولی را برای یک گوشی سطح پایین دریافت خواهد کرد. این موبایل دو سیم‌کارته از ۴G LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    این دستگاه دارای چیپ اسنپ‌دراگون ۴۱۰ SoC شرکت کوالکام می‌باشد. ضمن اینکه پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی این گجت چهار هسته‌ای می‌باشد. سیستم‌عامل Oppo A33 اندروید ۵٫۱٫۱ لالی‌پاپ می‌باشد. این گوشی ۱۴۵ گرمی دارای ابعاد ۱۴۲٫۷ × ۷۱٫۷ × ۷٫۵۵ خواهد بود.

    شایان ذکر است که این اسمارت‌فون در کشور چین عرضه خواهد شد. ضمن اینکه قیمت آن نیز ۸۰۰ یوان براورد شده است. این مبلغ برابر ۱۲۵ دلار و ۱۱۱ یورو می‌باشد. همچنین احتمال عرضه این دستگاه در سایر نقاط جهان نیز بسیار کم می‌باشد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.