• تاریخ انتشار اندروید ۶٫۰ برای نکسوس‌های قدیمی مشخص شد

    gsmarena_1001

    چندی پیش، شرکت گوگل رسما اندروید ۶٫۰ را معرفی کرد. حال این شرکت تاریخ عرضه این سیستم‌عامل را برای نکسوس‌های خود اعلام کرد. همچنین اطلاعاتی نیز منتشر گردید. می‌توانید می‌توانید آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    Android 6.0 Marshmallow در روز ۵ ا کتبر برای تعدادی از نکسوس‌های شرکت گوگل منتشر خواهد شد. ضمن اینکه لیست این دستگا‌ه‌ها نیز اعلام شد. LG Nexus 5, Motorola Nexus 6, Asus Nexus 7 (2013), HTC Nexus 9، و Asus Nexus Player در این لیست قرار دارند.

    همچنین دستگا‌ه‌های قدیمی‌تر مانند LG Nexus 4, Asus Nexus 7 (2012) و Samsung Nexus 10 نیز از اندروید ۶٫۰ محروم ‌می‌باشند. ضمن اینکه گوگل قصد عرضه به ‌روز رسانی‌های دیگری برای این دستگا‌ه‌ها ندارد. همچنین (Android Open Source Project (AOSP نیز در همین روز منتشر خواهد شد.

    این لیست توسط خرده فروشی کانادایی Telus منتشر شد و. همچنین احتمال معرفی اندروید ۶٫۰ در مراسم فردای شرکت گوگل که در آن از ال جی نکسوس ۵X و هوآوی ۶P نیز معرفی خواهند شد؛ وجود دارد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.