• لومیا ۹۵۰ XL در رنگ سفید هم عرضه خواهد شد

    gsmarena_0011

    حتما با evleaks@ آشنایی دارید. شخصی که دانستن بسیاری از اخبار پیش‌ از موعد را مرهون وی هستیم. این فرد بار دیگر نیز در اقدامی مشابه، اقدام به انتشار تصویری از پرچم‌دارار جدید مایکروسافت، لومیا ۹۵۰ XL نمود. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    همانگونه که می‌دانید، مایکروسافت، در روز ۶ اکتبر طی مراسمی که در نیویورک برگزار خواهد شد؛ از لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰ XL و لومیا ۵۵۰، در کنار دو تبلت رونمایی خواهد کرد.
    در تصویر بالا، لومیا ۹۵۰ XL را در رنگ سفید می‌بینیم. پیش از این، در تمامی تصاویر مربوط به این اسمارت‌فون، لومیا ۹۵۰ XL در رنگ آبی دیده می‌شد. اما حالا عرضه این گجت در رنگ سفید نیز تایید شد.

    هم‌اکنون می‌دانیم که لومیا ۹۵۰ XL با ۱۵۱٫۹ میلی‌متر طول، ۷۸٫۴ میلی‌متر عرض ۹٫۹ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. صفحه نمایش این گوشی ۵٫۷ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود. چیپ پرچم‌دار جدید مایکروسافت، اسنپدراگون ۸۱۰ اعلام شده است. لازم به ذکر است که دوربین اصلی این دستگاه ۲۰ مگاپیکسلی “پرویو خواهد بود. ضمن اینکه قیمت لومیا ۹۵۰ XL در اروپا ۷۵۰ پوند (۸۴۰ دلار) تخمین زده‌می‌شود.”

    این دستگاه که دو سیم‌کارته‌ می‌باشد؛ از سایز‌های مختلف سیم‌کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.