• عرضه Sony Xperia Z5 Compact در اروپا

    gsmarena_002

    چندی پیش، شرکت سونی در نمایشگاه IFA 2015 از سه اسمارت‌فون جدید رونمایی کرد. یکی از این گجت‌ها Sony Xperia Z5 Compact می‌باشد. حال این شرکت قصد عرضه این دستگاه را در بریتانیا دارد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.‌

    در بریتانیا، چند خرده‌فروشی Sony Xperia Z5 Compact را عرضه خواهند کرد. یکی از آن‌ها Carphone Warehouse نام دارد. این عرضه کننده محصول سونی را با قیمت ۴۵۰ پوند به دست خریداران خواهد رساند. تنها رنگ سفید و سفید مرجانی در دسترس خریداران خواهد بود. خرده فروشی دیگر، O2 نام دارد. این فروشگاه Sony Xperia Z5 Compact را با قیمت ۴۲۹ پوند و در اقساط ۱۸٫۵۰ پوندی به دست خریدارن می‌رساند. ضمن اینکه تنها رنگ زرد در دسترس خریداران این خرده‌فروشی قرار دارد.

    gsmarena_001

    همچنین Amazon UK نیز قصد عرضه این اسمارت‌فون را در روز ۵ اکتبر دارد. همچنین فروشگاه آنلاین شرکت سونی نیز این دستگاه را با قیمت ۴۲۹ پوند و در انگلستان، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، سوئد و آلمان به فروش خواهد رساند. همچنین در کنار سونی آلمان، آمازون نیز Sony Xperia Z5 Compact را در این کشور عرضه خواهد کرد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.