• فروش ZTE Axon Elite در eBay بریتانیا آغاز شد

    gsmarena_001

    ZTE از امروز آغاز به فروش موبایل جدید خود، Axon Elite در eBay بریتانیا کرد. این گوشی هوشمند دارای ظاهری زیبا و البته قیمتی متوسط است. با اندرویدکده در ادامه مطلب همراه باشید.

    قیمت این موبایل ۴۱۹٫۹۹€ یا ۲۹۹٫۹۹£ (۳۹۹٫۹۹$) می‌باشد. تقریبا به اندازه قیمت یک کنسول PlayStation 4. همچنین اگر شما نسخه Day One این موبایل را خریداری نمایید، یک SdCard رایگان نیز دریافت می‌کنید. ZTE به دلیل آنکه Axon Elite توانست “جایزه طلایی بهترین تجربه از سوی کاربران” را دریافت نماید، افتخار زیادی به این گوشی هوشمند می‌کند. این جایزه توسط IDG، صنعت آلمان و تجارت IFA به این موبایل اهدا شده است و به نظر می‌رسد که Axon Elite دارای رابط کاربری دلنشینی می‌باشد.

    Axon Elite دارای صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچ، رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰p و پردازنده Snapdragon 810 است. حافظه داخلی این گوشی هوشمند نیز ۳۲ گیگابایت بوده ولی شما می‌توانید با خرید حافظه جانبی برای این موبایل، گوشی هوشمند خود را ارتقا دهید. باید بگوییم که Axon Elite از حافظه‌ جانبی ۱۲۸ گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌نماید.

    نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟ شما نیز آن را تهیه کرده‌اید و اگر بلی، رابط کاربری آن چگونه است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    (۱)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.