• Samsung Galaxy S7 دارای مدل‌های خمیده و معمولی خواهد بود

    Samsung-Galaxy-S7-to-have-versions-with-curved-and-flat-displays

    چندین ماه از عرضه شدن Samsung Galaxy S6 و Samsung Galaxy S6 Edge می‌گذرد و ما روز به روز به انتشار Samsung Galaxy S7 نزدیک می‌شویم. امروز اعلام شد که Samsung، سری Edge خود را که استقبال زیادی از آن شد، فراموش نکرده و یکی از مدل‌های پرچم‌دار بعدی خود، Galaxy S7 نیز به صورت خمیده خواهد بود. با اندرویدکده در ادامه مطلب همراه باشید.

    چند روز پیش مشخص شد که Samsung Galaxy S7 در دو اندازه ۵٫۲ و ۵٫۸ اینچی به بازار عرضه خواهد شد. حال امروز SamMobile تایید نمود که این Samsung مدل خمیده موبایل‌های خود را فراموش نکرده است و Samsung Galaxy S7 نیز در دو مدل معمولی و خمیده انتشار می‌یابد. صفحه‌ نمایش‌های خمیده امکانات جالبی را به کاربران گوشی‌های هوشمند می‌دهند؛ این نوع صفحه نمایش آنقدر با استقبال روبرو شد که برخی از توسعه دهندگان، به فکر ساخت موبایل‌هایی با صفحه نمایش خمیده افتادند. نکته جلب آن است که دو مدل Samsung Galaxy S7 با نام SM-G930 و SM-G935 ذکر شده‌اند که Samsung به مدل اول لقب “قهرمان” و به مدل دوم لقب “قهرمان۲” را داده است. به نظر می‌رسد Samsung Galaxy S7 Edge نیز همانند پدر خود، S6 Edge، دارای دو حاشیه خمیده در سمت راست و چپ خود باشد.

    با توجه به گفته‌های Samsung، پرچمدار بعدی این کمپانی در بازار‌های ایالات متحده آمریکا، کانادا، اروپا، چین و کره جنوبی موجود خواهد بود؛ البته این بدان معنا نیست که این گوشی هوشمند در بازار‌های سایر ملل منتشر نخواهد شد.

    نظر شما در این باره چیست؟ شما نیز صفحه نمایش‌های خمیده را دوست دارید و از امکانات آن لذت می‌برید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    (۵)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.