• HTC Butterfly 3 و یک بروزرسانی برای One M9+ در راه هستند

    htc-logo

    گویا سه شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۴ تاریخ بسیار مهمی است. چراکه هم گوگل برنامه‌ای برای یک معرفی بزرگ در سر دارد و هم قرار است HTC کار‌های بزرگی برای طرفداران خود انجام دهد! با ما در ادامه خبر همراه شوید.

    قرار است در این تاریخ شرکت HTC از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند. اینطور که به‌نظر می‌رسد، این شرکت می‌خواهد که Butterfly 3 برای بازار چین آماده انتشار کند. طبق اطلاعاتی که بدست آمده، سخت‌افزار این گوشی به این صورت است:
    – صفحه نمایش ۵ اینچی
    – Snapdragon 810
    – 20 مگاپیکسل دوربین
    – ۳ گیگ رم
    اما با توجه به شایعات، ممکن است در زمان انتشار تغییراتی در سخت‌افزار صورت بگیرد.
    همچنین طبق شایعات، یک نسخه جانبی از One M9+ نیز در راه است که طبق اطلاعات بدست آمده، کیفیت تصویری بهتری نسبت به One M9 داشته و صفحه اسکنر انگشت نیز بهبود یافته است.
    بهرحال باید تا سه شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۴ منتظر ماند و دید چه اتفاقی در ژاپن رخ می‌دهد و آیا این محصول برای سایر فروشگاه‌های آسیا منتشر می‌شود یا نه، که به نظر می‌رسد این اتفاق خواهد افتاد. چراکه سایر محصولات این شرکت امسال در آسیا منتشر شدند. در مقابل نیز، بازار اروپا و آمریکا است که هنوز خبری از انتشار این محصول نیست!

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.