• عنوان Order & Chaos 2: Redemption اکنون در دسترس است

    20150916045042a0e7aaufy59hn2hx

    خبری خوش برای هواداران بازی های MMORPG و بازی Order & Chaos 2: Redemption که حال میتوانید این بازی را روی گوشی و تبلت اندرویدی خود از گوگل پلی دانلود کرده و بازی کنید.

    یک روز قبل اززمان موعود گیم لافت از گیم جدید خود که Order & Chaos 2: Redemption نام دارد را عرضه کرد که حال میتوان این گیم را از گوگل پلی برای گوشی خود دانلود کنید.
    در این گیم پر هیجان شما با چندین هزار نفر دیگر که همزمان با شما این بازی را به صورت انلاین بازی میکنند بازی کنید تا ماموریت هایی که به شما داده شده است را کامل کنید.
    شما میتوانید از ۵ نوع قهرمان Orc, Human, Elf, Mendel, Kratan قهرمان مورد علاقه خود را انتخاب کنبد و هم چنین میتوانید از ۵ کلاس Blood Knight, Ranger, Mage, Warrior ,Monk نوعی را که دوست دارید انتخاب کنبد.
    در این گیم قابلیت های جدیدی اضافه شده اند که عبارت اند از: solo dungeons , instant quests
    solo dungeons برای افرادی ساخته شده است که دوست دارند این گیم پر هیجان را فردی و تنها بازی کنند، که انها باید به تنهایی ماموریت هارا کامل کنند ، instant quests به شما این امکان را میدهد تا دایالوگ های بازی را با NPCs رد کنید تا زود تر به ماموریت های خود برسید و ان ها را تکمیل کنید.
    این دو قابلیت solo dungeons , instant quests قطعا این گیم و هواداران این بازی و بازی های MMORPG را به شوق خواهد اورد.

    (۴)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.