• خانواده جدید سونی با نام Xperia Z5

    Xperia-Z5-Premium_1

    سونی به تازگی از خانواده جدید Xperia خود که Z5 نام دارد، هفته بعد طی مراسمی رونمایی خواهد کرد.
    خبر ها حاکی از ان است این سه اسمارت فون که Xperia Z5 , Xperia Z5 compact , Xperia Z5 Permium نام دارند و هفته بعد معرفی خواهند شد.

    بر اساس شواهد به دست امده گفته میشود که این گوشی قسنت فلزی در کنار و پشت گوشی داشته باشد که لوگوی سونی نیز در پشت گوشی به چشم میخورد.
    همچنین گفته میشود که این گوشی دوربینی با کیفیت ۲۳ مگاپیکسل داشته باشد.
    Xperia-Z5-Premium_1

    گفته میشود که این سه اسمارت فون ضد اب و ضد غرد و گبار میباشد که قابلیتی است که سونی امروزه بیشتر اسمارت فون های خود را از ان بی بهره نمیگذارد. علاوه بر امکانات و قابلیت های این سه اسمارت فون، قابلیت جدیدی که اضافه شده است حسگر اثر انگشت میباشد که در کناره سه گوشی میباشد که در گوشی های دیگر در جلو و یا پشت گوشی قرار داده شده است.
    اتاتات
    علاوه بر سایر امکانات گوشی بر اساس شواهد و ویدیو هایی که از این گوشی به بیرون درز کرده است ، سایز صفحه نمایش و رزولوشن هر سه گوشی را بررسی میکنیم.

    Sony Xperia Z5: 5.2-inch display with 1920 x 1080 resolution
    Sony Xperia Z5 Compact: 4.6–inch display with 1280 x 720 resolution
    Sony Xperia Z5 Premium: 5.5–inch display with 2560 x 1440 resolution
    همچنین این سه اسمارت فون از پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۸۱۰ ، ۳ گیگ رم ، ۳۲ گیگ حافظه داخلی و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی برای سلفی بهره میبرد.

    (۱)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.