• اولین تصاویر از Minecraft: Story Mode

    Minecraft-Story-Mode-Android-Game-preview

    اولین تصاویر از Minecraft: Story Mode ؛ خبر ساخت بازی داستانی از عنوان فوق العاده محبوب و پرطرفدار Minecraft توسط Telltale منتشر شده بود. اکنون این بازی در PAX Prime برای بازی کردن در دسترس است و تصاویر و اطلاعاتی از این بازی منتشر شده.

    در این بازی که یک سری ۵ قسمتی دیگر است، شما در نقش Jesse، قهمان اصلی داستان، قرار میگیرید؛ کسی می خواهد The Order را پیدا کند و دنیا را نجات دهد…!

    Minecraft-Story-Mode-Android-Game-2

    اولین تصاویر از Minecraft: Story Mode

    Jesse و دار و دسته ی دوستانش طرفدار گروه افسانه ای Order of the Stone هستند؛ گروهی که کارشان را خوب انجام می دهند و چهار نفر در نقش های: جنگنده، مهندس سنگ سرخ، رنجنده(!) و مهندس یا آرشیتکت هستند. در EnderCon، شخصیت Jesse و دوستانش به چیزی خطرناک و ترسناک پی میبرند و برای نجات دنیای خود، باید به دنبال این گروه بروند و آنها را پیدا کنند…!

    متاسفانه فعلا تاریخ انتشار مشخصی برای قسمت اول این بازی اعلام نشده ولی می توان گفت که اوایل پاییز سال جاری منتظر قسمت اول این بازی باشیم… .

     

    (2)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.