• منتظر ایفون ۶s باشید !!

    gsmarena_001

    هرسال اپل از گوشی جدید خود که ایفون نام دارد رونمایی میکند .امسال نیز در ۹ سپتامبر شاهد رونمایی و معرفی iPhone 6s خواهیم بود.
    همانطور که در نسل قبلی ایفون های ۵s , 4s دیدیم کوپرتینویی هاانقلابی در سری ایفون های s دارءانجام میدهند که شامل طراحی جدید و شکیل گوشی ء نسخه جدید iOS و امکانات و قابلیت های شگرف زیادی است که به گوشی اضافه میکنند از این رو ما شاهد غول جدید کوپرتینویی ها با نام iPhone 6s خواهیم بود.

    iPhone-6S

    نصاویر نشان دهنده ان است که نسل جدید گوشی این کمپانی جامه ای جدید طلایی بر تن خواهد کرد.
    همچنین خبر ها نشان میدهند که این گوشی با قابلیت هایی مانند Force Touch ء و البته سری جدید الومینیوم به کار رفته در این گوشی از سری الومینیوم ۷۰۰۰ استفاده شده که ۶۰% مقاوم و محکم تر از نل های قبلی این گوشیست.
    علاوه بر ایفون جدید و البته iOS 9 که نسخه جدید سیستم عامل اپل استءخبر ها حاکی از ان است که شاهد معرفی iPad Pro و نسل جدید APPLE TV خواهیم بود.
    به همین دلیل باید تا معرفی ایفون جدید و ایپد که در ۹ سپتامبر معرفی خواهد شد منتظر بمانیم.

    (۳)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.