• آپدیت جدید و بزرگ Fruit Ninja هم اکنون در دسترس

    آپدیت جدید و بزرگ Fruit Ninja هم اکنون در دسترس

    آپدیت جدید و بزرگ Fruit Ninja هم اکنون در دسترس ؛ اگر هنوز این بازی اعتیاد آور و دوست داشتنی را بازی میکنید، به مناسبت پنج ساله شدن این عنوان سازنده ی بازی یعنی استودیو Halfbrick آپدیتی بزرگ و پر از محتوای جدید برای بازیبازان و طرفداران این بازی تهیه کرده.

    این آپدیت دسترسی به Mode جدیدی را با نام Festival در اختیار شما می گذارد که در آن می توانید تورنمنت جدیدی را بازی کنید و همچنین ۶ مینی گیم جدید نیز موجود خواهند بود تا با بازی در آنها بتوانید آیتم های مورد نیاز خود را در خود بازی خریداری کنید.

    در ماد یا بخش جدید بازی با نام تورنمنت، شما علیه شش حریف دیگر مسابقه می دهید تا شمشیر طلایی آتشین یا Golden Ember Blade را بدست آورید. این شمشیر به شما امکان به تله انداختن میوه ها را در زنجیری آتشین می دهد که می توانید میوه ها را در آن تکه تکه کنید و امتیاز های بالا دریافت کنید!

    شما همچنین می توانید تم ها و اسلحه ها و آیتم ها جدید دیگری را نیز در بازی با آپدیت جدید ببینید و دریافت کنید.

    بازی دیگر استودیو Halfbrick نیز اخیرا آپدیت شده اند تا همراهی این استودیو و بازی هایش با بازیبازان را جشن بگیرند!

    این آپدیت هم اکنون آماده ی دانلود از گوگل پلی و دیگر استورهاست.

    (۹)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.