• آپدیت جدید Whatsapp و محتوای جدید

    whatsapp1

    آپدیت جدید Whatsapp و محتوای جدید ؛ ورژن جدید و آپدیت برنامه ی پرطرفدار و محبوب واتساپ از راه رسیده و خوشبختانه محتویات جدید و گزینه های جدیدی را در بر دارد: شکلک ها یا ایموجی های جدید، ناتیفیکیشن های قابل شخصی سازی و شخصی سازی فضا و رنگ برنامه و آیکون ها.

    ورژن جدید با شماره و کد ۲٫۱۲٫۲۵۰ شناخته می شود و قابلیت های شخصی سازی و تنظیمات بیشتری به آن اضافه شده. منوی برنامه الان به شما اجازه می دهد تا نحوه ی نمایش و تن و رنگ ناتیفیکیشن ها را شخصی سازی کنید. و همچنین دیگر می توانید با توجه به mute کردن گروه ها و… ناتیفیکیشن های دریافتی آنها ذا نیز می توانید تنظیم کنید.

    گزینه ی جدید دیگر اضافه شده نیز اینست که شما می توانید هر پیامی را که خواستید به عنوان خوانده شده یا نشده نشانه گذاری کنید تا بعدا سر فرصت جواب کسی را دهید یا آن پیام را بخوانید و… . گزینه ی دیگری نیز برای تغییر کیفیت تماس های صوتیست که با پایین آوردنش، حجم کمتری مصرف میکنید.

    و در آخر نیز، شکلک های جدید با قابلیت تغییر رنگ و رنگ های مختلف به برنامه اضافه شده اند.

    این آپدیت هم اکنون بصورت رایگان در دسترس است.

     

    (8)(1)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.