• بازی Barmark هم اکنون آماده ی دانلود

    بازی Barmark هم اکنون آماده ی دانلود

    بازی Barmark هم اکنون آماده ی دانلود ؛ استودیوی Stormhatt اولین بازی خود را برای دستگاه های اندروید روانه ی بازار کردند.

    این بازی با طراحی هنری زیبا و سبک اشاره و کلیک منتشر شده و شما می توانید طبیعت را با ایده های خود تغییر دهید و شکل خاص به آن دهید. این بازی در نوع خود ویژگی های خاصی دارد که مثلا در آن هیچگونه هدفی برای رسیدن و کامل کردن و حتی باختن و مردن نیز وجود ندارد…!

    شما می توانید در محیط های مختلف بازی جستجو کنید و چیزهای جدید کشف کنید و یا می توانید مکان ها و محیط های مورد علاقه ی خود را بسازید و کنترل کنید.

    بازی Barmark هم اکنون آماده ی دانلود

    وقتی بازی را شروع میکنید، ۵ تا ۸ محیط پیشفرض برای شما انتخاب شده و همچنین چند گونه حیوان نیز برای زندگی و گردش در آن محیط ها انتخاب می شوند. در این محیط ها ماشین ها و مکانیک های تصادفی وجود دارد که حیوان های آن محیط از شما می خواهند آنها را پیدا کنید و با آنها کار و محیط را تغییر دهید. تغییر محیط می تواند بی نهایت شکل داشته باشد!

    بازی Barmark مطمئنا یک بازی خاص و متفاوت است که ایده های جدیدی را به اشتراک می گذارد و شما نیز می توانید ایده های خود را در آن خلق کنید.

    این بازی هم کانون به قیمت ۳ دلار در گوکل پلی موجود است.

    (۷)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.