• رونمایی از Worms 4 برای اندروید

    رونمایی از Worms 4 برای اندروید

    رونمایی از Worms 4 برای اندروید ؛ Team17 قسمت چهارم از این سری خاطره انگیز و دوست داشتنی را فقط برای دستگاه های موبایل معرفی کرد.

    مطمئنا گیم پلی بازی برای سازگاری و کارایی بهتر روی موبایل ها تغییراتی دارد و سیستم کنترل کرم ها در محیط نیز با آن تغییر میکند. برای مثال بازی های کوتاه تری شش نفره یا ۳v3 (سه کرم علیه سه کرم دیگر) را تجربه میکنید بجای بازی های ۱۶ نفره یا ۸v8 (هشت کرم علیه هشت کرم دیگر).

    بازی دارای چالش های متفاوت و بخش تک نفره است. البته با اینکه برای تجربه ی این بازی باید مبلغی پرداخت کنید، ولی بازهم آیتم ها و مواردی برای خرید در خود بازی وجود خواهند داشت! ولی این موارد و آیتم ها مزاحم بازی شما نمی شوند و خوشبختانه خبری از تبلیغات اضافه و… نیست.

    هسته ی گیم پلی بازی هنوز مثل سابق است. ۳۰ اسلحه برای انتخاب و شلیک به دشمن! از رگبار ها گرفته تا بمب های میوه ای و…! و البته بخش آنلاین و چندنفره نیز در بازی موجود خواهد بود تا از این بازی بصورت چندنفره و با دوستان خود لذت ببرید.

    Worms 4 در ماه جاری یعنی آگوست برای iOS منتشر می شود و برای دستگاه های اندروید نیز مدتی بعد از آن.

    (۸)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.