• کمپانی Qualcomm تعریفی جدید از موبایل های ارزان قیمت را ارائه خواهد داد !

    102

    کمپانی Qualcomm بدون شک یکی از قدرتمندترین کمپانی ها در عرصه تولید چیپست برای اسمارت فون در جهان کنونی می باشد . چیپست جدید Snapdragon 800 این کمپانی یعنی Qualcomm که پیشتاز بنچ مارک های این روزها به شمار می رود قرار است بر روی تعدادی از اسمارت فون ها با برند های مختلف عرضه شود . اینطور که از شواهد پیداست اولین آنها اسمارت فونی نمی تونه باشه جزء Sony Xperia ZU ! که احتمالا در جند روز آینده معرفی خواهد شد . اخیراً این کمپانی ( Qualcomm ) از ۶ چیپست جدید از خانواده Snapdragon 200 که قرار است برای اسمارت فون های ارزان قیمت عرضه شود پرده برداری کرده است اسمارت فون های که قرار است که در آن ها از این چیپست استفاده شود معمولا دارای دو یا ۴ هسته و از امکانات زیادی مانند دوربین ۸ مگا پیکسل در پشت و ۵ مگا پیکسل در جلوی اسمارت فون بهره مند خواهند بود . همچنین سازگاری با ۲۱Mbit/s HSPA+ یا TD-CDMA بسته به منطقه عرضه اسمارت فون های مربوطه و امکان استفاده از دو یا حتی ۳ سیم کارت همزمان در این اسمارت فون ها از جمله کارکرد های این چیپست ها خواهدند بود . با توجه به توضیحات بالا ، می توان گفت قدرت اسمارت فون های رده پایین و متوسط در آینده ای نه چندان دور شامل تغییرات چشم گیری خواهند بود !

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.