• تصاویری از Galaxy S6 Mini منتشر شد

    Samsung-logo-2121

    همگی میدانیم که در دنیای امروز یک اندازه صفحه نمایش باب سلیقه تمامی افراد نیست و کمپانی های گوشی سازی نیز کاملا به این مسئله واقف هستند و برخی از آنها نسخه Mini پرچمداران خود را کمی پس از عرضه نسخه اصلی برای جلب توجه اکثریت سلیقه ها معرفی میکنند.

    البته و متاسفانه اکثر نسخه های مینی دارای سخت افزاری متوسط و دور از نامشان هستند و شاید تنها اسمارتفون های مینی با سخت افزار بالا را شرکت سونی در سری Z خود با اضافه کردن پسوند Compact ساخته باشد.

    همان طور که میدانید شرکت سامسونگ از دو پرچمدار خود به نامهای Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge رونمایی کرد. شایعات مختلفی پس از آن در مورد ساخت دو نسخه Mini و Active منتشر شد تا به زمانی که نسخه اکتیو پرچمداران فوق نیز معرفی شد ولی تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی در مورد نسخه مینی منتشر نشده است.

    اما به تازگی تصاویری از نسخه مینی منتشر شده است که طراحی همانند برادران پرچمدار خود را داراست البته این تصاویر مورد تایید هیچ منبع معتبری نیست.

    شایعات منتشر شده مشخصات Galaxy S6 Mini را اینطور بیان میکنند:

    ۱: چیپ Snapdragon 808

    2: حافظه ۲ گیگی رم

    ۳: صفحه نمایش ۴٫۶ یا ۴٫۷ اینچی با کیفیت HD

    4: دوربین اصلی ۱۵ مگاپیکسلی

    انتظار میرود که اسمارتفون فوق در تاریخ ۱۳ اوت همراه با پرچمداران جدید کمپانی سامسونگ یعنی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus معرفی خواهد شد.

    (1)(1)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.