• تاریخ معرفی Galaxy Note 5 مشخص شد

    gsmarena_002

    با توجه به اطلاعاتی که در چند روز گذشته از سوی رسانه های کره ای منتشر شده است به احتمال فراوان پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ یعنی Galaxy Note 5 در تاریخ ۱۳ اوت در شهر نیویورک به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

    یکی از دلایلی که باعث میشود شرکت فوق نسل جدید سری نوت خود را در این تاریخ معرفی کند انتشار زودتر آن نسبت به رقبایی مانند Iphone 6s میباشد تا حداقل بتواند فروش نسبتا بیشتری را تجربه کند.

    به تازگی نیز یکی از خبرنگاران کشور لهستان اطلاعات جالبی را بدست آورده است. این اطلاعات نشان میدهند که دو اسمارتفون Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus هر دو دارای درگاه کارت حافظه خواهند بود و هم چنین از کارت های نوع MicroSDXC تا سقف ۱۲۸ گیگ پشتیبانی خواهند کرد.

    پاره ای دیگر از خبر ها نشان دهنده این هستند که کمپانی سامسونگ انتقاد های کاربران خود در مورد دسترسی نداشتن به باتری را پذیرفته و Note 5 را با باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری قابل تعویض عرضه خواهد کرد.

    هم چنین به احتمال فراوان Galaxy Note 5 از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی و از رم ۳ گیگی همانند Galaxy S6 Edge Plus بهره میبرد. این در حالی است که اطلاعات قبلی از وجود رم ۴ گیگی در این دستگاه خبر میدادند.

    در هر صورت زمان زیادی تا تاریخ ۱۳ اوت (۲۰ روز دیگر) باقی نمانده است و تمامی این مسائل در این تاریخ مشخص خواهند شد.

    (۲)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.