• اکانت اسنپ چت دیوایس های جلبریک شده بسته می شود!

    url5

    جلبریک  یعنی استفاده از اپل بدون محدودیت شما با جلبریک کردن دیوایس قادر خواهید بود خیلی از برنامه ها را تغییر دهید و به فایل های سیتمی دسترسی داشته باشید… جلبریک برای کاربران هیچ زمانی بدون مشکل نبوده هنوز که هنوزه کاربران زیادی از کار نکردن بعضی برنامه ها در دیوایس خود شکایت دارند همه این مشکلات به خاطر این است که نه اپل نه توسعه دهندگان. به جلبریک علاقه ای ندارند. ولی بااید بگوییم تویک هایی برای حذف جلبریک چک از برنامه ها وجود دارد. ولی  هنوز که هنوز قادر به رفع همه ی مشکلات نیستند….

    اسنپ چت برنامه ای ارتباطی است  که محدودیت های خاص خودش را دارد. توییک ها هم مثل همیشه با کاربران هستند تا این محدودیت ها را دور بزنند. و اما توسعه دهندگان به فکر دور زدن توییک ها هستند…. این بار برنامه اسنـپ چــــت برای دور زدن برنامه ها و توییک ها خوب  عمل کرده.

    توییک Phantom توییکی است که یکی از محدودیت های برنامه اسنپ چت را دور میزند… حالا  اسنپ چت اکانت هایی را که از این توییک استفاده می کنند را بن خواهد کرد.!؟!!!

    اگر این توییک را داشته باشید. با ارور زیر رو به رو خواهید شد.!

    snapchat-account-locked

    البته سازنده توییک Phantomm نیز دست روی دست  نگذاشته است و  در توییتر اعلام کرده که میداند چگونه باید مشکل را رفع کند  و ایراد از کجاست ! و به زودی برای حل مشکل آپدیتی اراعه خواهد داد بنابراین کسانی که از این توییک استفاده می کنند تا عرضه آپدیت جدید باید توییک را حذف کنند.

    .Capture4

    اگر اکانت شما توسط اسنپ چت حذف شد.! باید توییک را حذف و سپس باید به لینک داده شده در ارور رفته و اکانت  اسنپ چت خود را پس بگیرید!

    همانطور که گفتم این اولین باری نیست  کـه چنین اتفاقاتی رخ می دهد پس صبور باشید تا این مشکل رفع شود و آپدیتی برای توییک هایی نظیر Phantomm  منتشر شود!

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.