• تصاویری از Samsung Galaxy Tab S2 به بیرون درز کرد

    gsmarena_001

    برخی از گزارشات بیانگر وجود تبلتی با نام Galaxy Tab S2 می باشد که همراه این خبر تصاویری نیز به بیرون درز کردند.این تصاویر حاکی بر آن است که دو نسخه این تبلت دارای اندازه صفحه نمایش ۸ و ۹٫۷ اینچی می باشند در حالی که اندازه صفحه نمایش دو نسخه نسل اول این تبلت ۸٫۴ و ۱۰٫۵ اینچ بوده است.
    هر دو نسخه این تبلت که دارای صفحه نمایشی با نسب ۳ و ۴ به یک دیگر هستند و با رزولیشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی منتشر خواهند شد؛مانند سری Apple iPad.

    gsmarena_002

    با توجه به شایعات،Samsung Galaxy Tab S2 از یک چیپ ست ۶۴ بیتی Exynos 7420 برخوردار است که این ویژگی از S6 به او به ارث رسیده است.همچنین این تبلت دارای ۳ گیگابایت می باشد.این چیپ ست در حال حاضر قوی ترین چیپ ست موجود در بازار است و می تواند عامل فروش بالای این تبلت نیز باشد.

    gsmarena_003

    هر دو نسخه Galaxy Tab S2 دارای ضخامت ۵٫۴ میلی متری می باشند و به ترتیب نسخه های ۹٫۷ و ۸ اینچی دارای وزن های ۴۰۷ و ۲۶۰ گرمی می باشند.

    gsmarena_004

    با توجه به گفته های دیروز،احتمال می رود که شرکت سامسونگ در تاریخ ۲۰ جولای از این تبلت پرده برداری کند.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.