• اطلاعاتی از اسمارتفون جدید ال جی منتشر شد

    LG Mobile 3090

    سایت Geekbench اطلاعاتی از اسمارتفون مخفی ال جی که هنوز نامی برای صدا زدنش وجود ندارد را منتشر کرده است.این اسمارتفون که دارای شماره مدل LG-F600L می باشد،به همراه یک چیپ ست Qualcomm Snapdragon 808 MSM8992 و پردازنده ۶ هسته ای ۱٫۴ هسته ای منتشر خواهد شد.

    gsmarena_001

    رم ۴ گیگابایتی و پشتیبانی از اندروید نسخه ۵٫۱٫۱ از ویژگی های این اسمارتفون است.این اسمارتفون که دارای شماره مدل F600L می باشد،از سری Fxxx برگرفته شده است که نشان دهنده سری اسمارتفون هایی است که تنها در بازار کره به فروش می روند و در گذشته این سری شماره مدل برای اسمارتفون های Optimus Vu F100S و Optimus Vu II F200 استفاده می شده.

    در حال حاضر شرکت ال جی تنها در پرچمدار جدیدش یعنی G4 از چیپ ست Snapdragon 808 استفاده کرده است که با توجه به مشخصات منتشر شده،احتمال می رود که این اسمارتفون همان G4 Note باشد.

    (۰)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.