• سامسونگ از Note 5 و S6 edge Plus در تاریخ ۱۲ آگوست رونمایی می کند

    gsmarena_001

    با توجه به یک گزارش جدید از شرکت سامسونگ،این شرکت می خواهد اسمارتفون های Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge Plus در روز ۱۲ آگوست به صورت همزمان رونمایی کند.همچنین اطلاعات این گزارش حاکی بر آن است که هر دو این اسمارتفون ها در تاریخ ۲۱ آگوست پا به عرصه بازار خواهند گذاشت.
    با نزدیک شدن تاریخ رونمایی،اطلاعات بیش تری از این دو پرچمدار منتشر شده است.با توجه به شایعات،Galaxy Note 5 از حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند.و از لحاظ طراحی،این اسمارتفون دارای انحنای کمی می باشد و در رنگ های نقره ای،طلایی،مشکی و سفید منتشر خواهد شد.
    علاوه بر این،با توجه به گزارشات،S Pen نیز دارای تغییراتی در نوع طراحی داشته که این قلم هوشمند را بیش تر به یک خودکار واقعی نزدیک کرده است؛هم رنگ با رنگ اسمارتفون شما.
    گزارشات منتشر شده از S6 edge Plus،بیانگر وجود یک چیپ ست Exynos 7420 به جای Snapdragon 808 می باشد که با رم ۳ گیگابایتی همراه است.
    همچنین،گزارش حاکی بر آن است که سامسونگ خدمات پرداخت اسمارتفون های خود (Samsung Pay) را در تاریخ ۱۲ آگوست در ایالات متحده اجرا خواهد کرد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.