• Galaxy A8 به صورت رسمی معرفی شد:نازک ترین اسمارتفون سامسونگ تا کنون

    galaxy-a8-2

    وسرانجام پس از گذشت گمانه زنی های بسیار،شایعات و عکس های منتشر شده از Samsung Galaxy A8،این اسمارتفون به صورت رسمی معرفی شد.هم اکنون این اسمارتفون در یکی از لیست های اسمارتفون های کره در یک سایت چینی موجود است که شایعه نازک ترین اسمارتفون را به یک واقعیت تبدیل کرده و اطلاعات زیای از این اسمارتفون را در اختیار همگان قرار داده است.
    Samsung Galaxy A8 دارای یک قاب فلزی می باشد و از یک انحنای کم که احتمالا از Galaxy S6 به او به ارث رسیده نیز برخوردار است اما به جای بدنه پشت شیشه ای،از آلمینیوم پشتیبانی می کند که می تواند شباهتی برای تمامی سری A به شمار آید.صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی این اسمارتفون،صفحه نمایشی با مشخصات Full HD Super AMOLED می باشد که البته عدد ۱۵۱ گرم برای وزن،خوب به نظر می رسد؛کاملا مناسب برای یک فبلت.

    از لحاظ سخت افزاری،چیپ ست میان رده Qualcomm MSM8939 Snapdragon 615 به همراه سی پی یو هشت هسته ای که دارای چهار هسته ۱٫۵ گیگاهرتزی Cortex-A53 و چهار هسته ۱ گیگاهرتزی Cortex-A53 می باشد.رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی و پشتیبانی از حافظه خارجی از ویژگی های این اسمارتفون به شمار می آید. همچنین،این اسمارتفون از نسل چهارم اینترنت همراه را پشتیبانی می کند و دارای NFC نیز می باشد.

    دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه OIS و دیافراگم f/1.9 گزینه خوبی برای یک فبلت میان رده می باشد.همچنین قابلیت ویژه دیگر این اسمارتفون،سنسور اثز انگشت است که این ویژگی در پرچمداران شرکت ها موجود است اما شرکت سامسونگ این سنسور را برای فبلت میان رده خود نیز تعبیه کرده است.باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری که می تواند تا ۳۰۴ ساعت در حالت آماده به کار باقی بماند،می تواند برتری ای نسبت به S6 داشته باشد.و در نهایت تا آنجایی که ما می دانیم،Galaxy A8 در رنگ های مشکی،سفید و طلایی روانه بازار خواهد شد.

    نظر شما در این باره چیست؟

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.