• بنچمارک ۸۵۰۰۰ نکسوس ۵(۲۰۱۵) به بیرون درز کرد

    SONY DSC

    نسل جدید اسمارتفون های سری نکسوس در حال گسترش است؛طوری که خبر هایی از آن به گوش می رسد.انتظار می رود تا پایان سال دو اسمارتفون جدید گوگل معرفی شوند:یکی ساخته شرکت Huawei و به احتمال زیاد دیگری به دست شرکت LG.اطلاعات خیلی کمی از این اسمارتفون موجود می باشد اما به تازگی بنچمارک این اسمارتفون در AnTuTu به نمایش گذاشته شده است.
    با توجه به مشخصات،بنچمارک مشخص شده متعلق به نکسوس ساخته شده به دست ال جی می باشد که البته عدد ۸۵۵۳۰ عددی بسیار بالا به نظر می رسد.۲۰۰۰۰ نمره اختلاف با پرچمدار سامسونگ تفاوتی بزرگ به شمار می آید.این اطلاعات حاکی بر آن است که ال جی از یک چیپ ست نسل جدید استفاده کرده است که به احتمال زیاد Qualcomm Snapdragon 820 نام دارد.

    gsmarena_002

    همچنین،اگر بخواهیم با توجه به این اعداد و ارقام قضاوت کنیم،نام این اسمارتفون Nexus 5 خواهد بود که نسخه سال ۲۰۱۵ به شمار می آید.ظاهرا ال جی تصمیم دارد که از روند افزایش ارقام نام سری نکسوس جلوگیری کند که این انتخاب،صفحه نمایش بعدی نکسوس را به ۵ اینچی های نسل های گذشته نزدیک تر می کند.به نظر می رسد که صفحه نمایش ۵٫۹۶ اینچی،عددی بزرگ برای دوست داران سری نکسوس بوده است و این تکنولوژی، در Nexus 6 باقی خواهد ماند و به نسل های بعد منتقل نخواهد شد.
    با توجه به اطلاعات موجود،AnTuTu این اسمارتفون را با یک صفحه نمایش Full HD معرفی کرده است. شاید گوگل کیفیت QHD را برای صفحه نمایش کوچک Nexus 5 2015 (البته کوچک نسبت به نسل قبلی) کمی غیر منطقی بداند!.

    (۰)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. شایان احمدی

    فکرنکنم از اسنپ دراگون استفاده کرده باشه چون امتیاز جی پی یوش از ادرنو ۳۳۰ هم پایینتره احتمالا از چیپ مدیاتک در اون استفاده کرده

    (۰)(۱)