• نوکیا برای بازگشت به عرصه تولید اسمارتفون به دنبال شریک می گردد

    gsmarena_001

    نوکیا رسما اعلام کرد که به دنبال شریک می گردد و می خواهد دوباره به بازار گوشی های هوشمند بپیوندد.گذشته کهن صنعت نوکیا،بیانیه ای رسمی برای بازگشت به عرصه تولید را تایید کرد.
    شریک آینده نگر این شرکت فنلاندی باید پذیرد که خدمات بزرگی انجام دهد تا بتواند به فرایند عرصه اسمارتفون به بازار کمک کند که این خدمات می تواند شامل تولید، فروش، بازاریابی و پشتیبانی از مشتری باشد.از طرفی دیگر انتظار می رود که اسمارتفون های نوکیا قدرتمند،زیبا و همگام با تکنولوژی باشد.
    اطلاعات حاکی بر آن است که که پروسه کار نوکیا،مشابه به تبلت های اندرویدی N1 باشد که یقینا همگی آن ها تحت گواهینامه برند نوکیا تولید خواهند شد.
    اگر نوکیا بتواند شریکی مناسب برای خود انتخاب کند احتمالا اولین اسمارتفون های خود را در سال ۲۰۱۶ به بازار عرصه خواهد کرد.قرارداد نوکیا با مایکروسافت نیز رو به اتمام است و احتمالا دیگر تمدید نخواهد شد.در سال آینده دیگر از اسمارتفون های ویندوزی نوکیا دیگر خبری نیست.
    آخرین بیانیه رسمی این شرکت از یک دگرگونی بزرگ سخن می گوید:بازگشت در اپریل.نوکیا اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای ورود به این عرصه ندارد.با این حال در ماه گذشته مدیر عامل این شرکت از بازگشتی به سوی اسمارتفون ها سخن می گفت.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.