• سامسونگ در حال ساخت اسمارتفونی با صفحه نمایش ۱۱K:احتمالا تا ۲۰۱۸

    gsmarena_001

    امروزه مردم بر این باورند که صفحه نمایش های (Quad HD(4k نسلی بیهوده است و باعث می شود تا از قدرت پردازش کاسته شود تا کیفیت مطلوب تری به دست آید.اما سامسونگ در حال کار بر روی ارتقا این تکنولوژی می باشد طوری آسیبی به بخش های دیگر وارد نشود.
    ظاهرا شرکت سامسونگ با همکاری ۱۳ شرکت دیگر و دولت کره جنوبی،در حال کار بر روی پروژه صفحه نمایش ۱۱K با میزان پیکسل بر اینچ باورنکردنی ۲۲۵۰ می باشد.وزارت علوم و فناوری اطلاعات این کشور حاضر شده است ۲۶٫۶ میلیون دلار برای این پروژه سرمایه گزاری کند.تراکم پیکسل ۲۲۵۰ اجازه تولید VR experiences را بدون pixelization می دهد.
    همگی امید وارند صفحه نمایش ۱۱K که به عنوان پروژه EnDK توسعه یافته است،برای پذیرایی از المپیک زمستانی ۲۰۱۸ آماده شود.با توجه به گفته های مدیر اجرایی طرح صفحه نمایش سامسونگ،این یک ابر مشخصات است که دستیابی به این موفقیت می تواند به صنعت کشوره کره کمک کند.

    نظر شما در این باره چیست؟

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.