• Halo Channel آماده ی دانلود از Play Store

    hero-channel-1120x675-ffb1ce0870a04417a59018be9140594f

    Halo Channel آماده ی دانلود از Play Store ؛ با اینکه هنوز چند ماه تا انتشار بازی انحصاری Halo 5: Guardians بر روی کنسول X1 در ۲۷م اکتبر وقت باقیست، با نصب برنامه ی Halo Channel بر روی موبایل یا تبلت خود می توانید وارد دنیای Halo شده و اخبار و مطالب بسیاری را دنبال کنید و از آنها بهره ببرید.

    این برنامه دارای شبکه ی اجتماعی، توضیحات و اطلاعات و پیش زمینه های داستانی لازم برای مطالعه ی شما و کسب اطلاعات درمورد بازی و شخصیت هایش است؛ و همچنین دارای مستندهای پشت صحنه ی ساخت بازی.

    Halo Channel آماده ی دانلود از Play Store

    شما می توانید در این برنامه، راهنمایی ها و کمک های بسیاری برای بازی کردن این بازی در آینده دریافت کنید. و استراتژی ها و نقشه ها و روش های بازی در بخش چند نفره نیز موجود است.

    البته جدای اینکه این برنامه بسیار خوش ساخت و کارآمد است، مشکلاتی در پخش ویدیو و فریز کردن دارد که مایکروسافت بزودی این مشکلات را حل خواهد کرد.

    این برنامه هم اکنون بصورت رایگان در گوگل پلی آماده ی دانلود است.

    (۳)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.