• تریلر جدید Asphalt 8: Airborne (+ مجموعه تصاویر)

    Asphalt-8-Airborne-Gameplay

    Asphalt-8-Airborne-Gameplay-Trailer-2-610x274
    همانطور که می دانید،چیزی به عرضه نسخه ی جدید سری آرکید ریسینگ Asphalt باقی نماند است و بسیاری از طرفداران این ژانر منتظر اند تا این بازی را در تاریخ ۸ آگوست تجربه کنند.اکنون شما را به دیدن تریلر جدید این عنوان(که دومین تریلر رسمی از سوی گیملافت محسوب می شود)دعوت می کنیم.

    یکی از بخش های اصلی Android 4.3 Jelly Bean ،بدون شک ساپورت کردن از استاندارد گرافیکی OpenGL ES 3.0 می باشد و گیملافت با اپتیمایز کردن A8 بر روی Nexus 7 جدید،در واقع از این ویژگی نیز سود زیادی برده است.همچنین تجربه ی این بازی بر روی صفحه نمایش ۱۰۸۰p این تبلت نیز تجربه ی جالبی می باشد.این بازی شامل ۱۸۰ مسابقه و ۴۷ عدد ماشین لایسینس شده می باشد که جزئیات آن ها به مراتب بیشتر از قبل شده است.همچنین مسابقات multiplayer آنلاین نیز به مراتب بهتر از قبل شده.بیشترین تاکید گیملافت در هسته ی گیمپلی این نسخه نیز حرکت های airborne (در هوا)می باشد.
    دانلود ویدئو
    مجموعه تصاویری از Asphalt 8: Airborne :
    Asphalt-8-Airborne-Gameplay

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.