• رونمایی از کنترلر جدید برای دستگاه های اندروید

    nyko-cygnus_controller2

    Nyko از کنترلر جدیدی با عنوان Cygnus برای دستگاه های اندروید رونمایی میکند.
    این کنترلر محصول کاملا جدیدی نیست و قبلا برای دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید در E3 امسال معرفی شد. اما این نسخه ی جدید دارای بهبود ها و پیشرفت هایی است که کار کردن با آن را راحت تر می کنند.

    نسخه ی قبلی این کنترلر طراحی زمخت تر و تیزتری داست اما نسخه ی جدید، نرم تر و مناسب تر برای استفاده و نگه داشتن طراحی شده است. مکان دکمه ها تغییر چندانی نکرده و بزرگترین تغییر، می توان گفت دستگیره ها یا قسمت های شیار دار پشت دسته هستند که از نسخه ی قبلی بزرگترند و کار با دسته را راحت تر میکنند.
    در وسط دسته نیز دکمه های خانه و استارت و… را مثل همیشه مشاهده میکنیم. نکته ی قابل توجه دیگر، زیر این دکمه ها سه نمایشگر LED را مشاهده میکنیم که در نسخه های قبلی کامل نبودند و یا نمایشگر باتری یا دو نمایشگر داشتند.
    Cygnus روی همه ی دستگاه های بالای اندروید ۳ قابل استفاده است و دو باتری AA نیاز است تا شروع به کار کند. تاریخ انتشار دقیقی مشخص نشده ولی احتمالا امسال منتشر می شود و قیمت آن نیز $۲۴٫۹۹ خواهد بود.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.