• شایعه:Sony Xperia Z5 در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد

    gsmarena_001

    تنها بعد از گذشت یک هفته از رونمایی +Sony Xperia Z3(نسخه جهانی Xperia Z4)در ژاپن،خبر هایی از پرچمدار جدید این شرکت یعنی Xperia Z5 به گوش می رسد.شایعات حاکی از آن است که نسل جدید پرچمدار سونی در ماه سپتامبر همین سال رونمایی خواهد شد.
    مشخصات سخت افزاری این اسمارتفون شامل چیپ ست Snapdragon 820(که هنوز منتشر نشده) می باشد که با ۴ گیگابایت رم همراه است.همچنین باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و سنسور اثر انگشت نیز از ویژگی های این پرچمدار است.دوربین ۲۱ مگاپیکسلی دارای سنسور Exmor RS IMX230 CMOS می باشد و از فیلمبرداری ۴K نیز پشتیبانی می کند.همچنین گفته می شود این دوربین از قابلیت های HDR نیز برخوردار خواهد بود.
    به همراه Xperia Z5،اسمارتفون های Xperia Z5 Compact و Xperia Z5 Ultra نیز که از شاخه های این پرچمدار می باشند بعد از رونمایی پرچمدار اصلی،منتشر خواهند شد.البته این اطلاعات هنوز یک شایعه به شمار می آیند و هنوز به طور رسمی از شرکت سونی منتشر نشده اند.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.