• حل مشکل گرمای زیاد +Sony Xperia Z3 با بروزرسانی سونی

    41414_01_sony_plans_to_cut_tv_smartphone_roll_outs_focus_on_playstation

    ماه گذشته سونی تایید کرد که چیپ ست Snapdragon 810 اسمارتفون +Sony Xperia Z3 بیش از حد گرما تولید می کند که سونی این مشکل را با بروزرسانی ۲۸٫۰٫A.7.24 برطرف کرد.
    حجم این آپدیت ۷۰۰ مگابایت می باشد.اگر این آپدیت برای ناحیه شما ارسال شده باشد شما می توانید از قسمت بروزرسانی تنظیمات اسمارتفون خود اقدام به این بروزرسانی کنید.همچنین آپدیت کردن با کامپیوتر نیز امکان پذیر است.

    gsmarena_001

    چگونگی حل این مشکل با بروزرسانی ایجاد شده هنوز مشخص نیست.ساده ترین روش برای حل این موضوع،بهینه کردن مصارف CPU و GPU clockspeeds می باشد؛اگرچه سونی از راه حل متفاوتی برای حل این موضوع استفاده کرده است.
    شرکت HTC نیز این مشکل را با One M9 داشت اما با بروزرسانی خود توانست از گرمای زیاد این اسمارتفون بکاهد؛اگر چه به قیمت بنچمارک کم تر.چندی بعد بروزرسانی دیگری با مضمون گرمای کم تر هنگام شارژ نیز منتشر شد که احتمالا این بروزرسانی ها همگی به خاطر مشکلات چیپ ست Snapdragon 810 می باشد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.