• تصاویری مربوط به محافظ های Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 Edge منتشر شد

    SAMSUNG-Logo-Partner

    به تازگی تصاویری از محافظ های Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 Edge منتشر شده است که البته توسط هیچ منبع معتبری تایید نشده اند زیرا دو اسمارتفون فوق به احتمال فراوان در نمایشگاه IFA در شهر برلین و در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد که تا آن موقع , زمان زیادی باقی مانده است.

    در تصویر منتشر شده از محافظ Note 5 به وضوح میتوان دید که جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون و اسپیکر در قسمت پایین قرار گرفته اند و در قسمت پشت گوشی نیز LED در کنار دوربین قرار میگیرد.

    در حالی که محافظ +S6 Edge نیز تقریبا همین طراحی را مورد استفاده قرار داده است , +Edge معمولا برای خریدارانی است که از اندازه کوچک صفحه نمایش S6 Edge رنج میبرند!

    انتظار میرود Galaxy Note 5 از چیپ Exynos 7422 استفاده کرده و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره ببرد و هم چنین S6 +Edge نیز به احتمال فراوان از چیپ قدرتمند Snapdragon 808 استفاده خواهد کرد.

    تصاویر محافظ Galaxy Note 5:

    تصاویر محافظ +Galaxy S6 Edge:

    (2)(0)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.