• شایعاتی در مورد دوربین نوآورانه پرچمدار جدید HTC

    HTC-Logo

    از زمانی که شرکت HTC اعلام کرده که می خواهد پرچمدار جدیدش را در ماه اکتبر پرده برداری کند،طرفداران این شرکت امیدوارند که این شرکت بتواند همان پرچمدار قهرمانی که HTC درباره اش صحبت می کرد اسمارتفونی موفق به شمار آید.تا به حال اگر خریداران اسمارتفون ها از پرچمداران جدید این شرکت خرید نکردند به خاطر دوربین ضعیف تر نسبت به سایر رقبا بوده.(HTC One (M7 که قرار بود بتواند با دوربین ۴ آلترا پیکسلی خود نور بیش تری را وارد سنسور کند،نتیجه بر عکس داد و مانع فروش بالای این اسمارتفون شد.
    در این مدت HTC از تکنولوژی آلترا پیکسلی خود دست بر نداشت تا زمانی که (HTC One (M8 نیز با دوربین ۴ آلترا پیکسلی روانه بازار شد.این تصمیم عجیب اچ تی سی باز هم ثمره ای نداشت و موجب اشتباه دوباره شرکت HTC شد اما این بار با عرضه پرچمدار جدیدش HTC One M9 تصمیم بهتری گرفت و دوربین ۴ آلترا پیکسلی خود را به دوربین جلوی این اسمارتفون منتقل کرد و از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کرد.
    طبق قولی که این شرکت به هوادارانش داده بود،پرچمدار جدیدش که نوعی باز طراحی شده می باشد تا بتواند نظر هواداران را جلب کند.هم اکنون آزمایشی با عنوان HTC Aero در حال اجراست طوری که شایعاتی که خارج از ویتنام پخش شده،حاکی بر این است که دوربینی نوآوارنه به همراه UI بهبود یافته در حال ساخت می باشد.به احتمال زیاد این دوربین انقلابیست که اچ تی سی ایجاد کرده و در نسل بعدی عامل پیشرفت اچ تی سی خواهد بود.با توجه به شایعات،این دوربین از دیافراگم f/1.9 بهره مند است طوری که به کاربران اجازه می دهد تا در مکان هایی که از روشنایی کمی برخوردار هستند تصاویری با کیفیت بهتر گرفته شود.همچنین عکاسان می تواند فایل های خود را با پسوند RAW ذخیره کنند.
    امیدواریم HTC بتواند با رونمایی از این دوربین جدید خود،زیان های گذشته را جبران کند طوری که خریداران اسمارتفون ها به طرفداران این شرکت تبدیل شوند و از این ابردوربین لذت ببرند.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.