• اطلاعاتی از LG G4 S به بیرون درز کرد:صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی

    Images-of-the-unannounced-LG-G4-S

    به نظر می رسد که شرکت ال جی هنوز هم میخواهد اسمارتفون های میان رده ای که زیرمجموعه G4 هستند را منتشر کند.یکی از این اسمارتفون ها LG G4 S می باشد که اطلاعاتی از آن چند وقت پیش به بیرون درز کرد.این اطلاعات نشان می دهند که G4 S دارای صفحه نمایش بزرگ تر و چیپ ست بهتری نسبت به LG G4c می باشد.
    صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی این اسمارتفون مانند G2-style می باشد و همینطور دوربین ۸ مگاپیکسلی آن نیز از G4c به ارث رسیده است در حالی که قابلیت فوکوس لیزری اتوماتیک نیز به آن اضافه شده است.از لحاظ سخت افزاری،اطلاعات دقیقی از چیپ ست وجود ندارد اما احتمالا این اسمارتفون از چیپ ست ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی Snapdragon 615 بهره می برد که بسیار شبیه به چیپ ست Snapdragon 410 است که درون G4c گنجانده شده.

    به طور یقین ظاهر این اسمارتفون مشابه پرچمدار فعلی ال جی یعنی G4 می باشد.هنوز اطلاعاتی در باره تاریخ رونمایی رسمی و قیمت G4 S موجود نیست اما به محض اطلاع یافتن شما را بی خبر نمی گزاریم.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.