• Honor 7 به صورت رسمی معرفی شد:دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت

    Huawei-Honor-7-1-840x472

    همانطور که می دانید Huawei اسمارتفون های زیادی را تحت نام خود منتشر کرده است اما در این بین،اسمارتفون هایی با برند Honor منتشر می شود تا بتواند بازار کشور چین و کشور های توسعه یافته غربی را نیز در دست بگیرد.در واقع این اسمارتفون ها برای رقابت با برند هایی مانند Gionee و Xiaomi ساخته شده بود تا بتواند با قیمت های پایینی که عرضه می کند بازار اسمارتفون های میان رده را در دست گیرد اما در نسخه های جدید تر این برند اسمارتفون هایی مانند Honor 6 و Honor 6 Plus توانستند با توجه به قابلیت هایی که دارند،به یکی از بهترین اسمارتفون های میان رده بازار تبدیل شوند.
    امروز،شرکت Huawei از آخرین نسل برند Honor یعنی Honor 7 پرده برداری کرد که البته این اسمارتفون در سه نسخه متفاوت عرضه می شود و قیمت پایین تری نسبت به شایعات گفته شده را به خود اختصاص داده است.
    قیمت های این اسمارتفون بسیار مطلوب و کم تر از سایر رقبا است که احتمالا عامل محبوبیت این اسمارتفون نیز خواهد بود.ارزانترین نسخه این اسمارتفون که دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و نسل سوم اینترنت همراه(۳G) می باشد،۳۲۲ دلار قیمت گزاری شده؛در حالی که نسخه میانی این اسمارتفون با حافظه داخلی مشابه به قبلی و پشتیبانی از اینترنت ۴G دارای قیمت ۳۵۴ دلاری می باشد.گرانترین نسخه نیز که با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و پشتیبانی از ۴G همراه است، به قیمت ۴۰۲ دلار فروخته خواهد شد.
    این سه نسخه تنها در موارد بالا با هم تفاوت دارند و مشخصات آن ها کاملا یکسان است.هر سه نسخه دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی (Full HD (1920×۱۰۸۰ و تراکم پیکسل ۴۲۳ می باشند که با دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی یکی از بهترین اسمارتفون ای میان رده به شمار می آید.
    در عقب،این اسمارتفون دارای دوربین ۲۱ مگاپیکسلی می باشد که از قابلیت فوکوس خودکار تنها در ۰٫۱ ثانیه بهره مند است.در قسمت زیرین دوربین،سنسور اثر انگشت قرار گرفته که ابتدا در Ascend Mate 7 عرضه شده بود.این حسگر می تواند قفل صفحه نمایش را با یک ضربه باز کند.همچنین این حسگر می تواند عامل ایجاد امنیت در خرید های اینترنتی شما نیز باشد.

    Huawei-Honor-7

    از لحاظ سخت افزاری،Honor 7 از یک چیپ ست هشت هسته ای Kirin 930 بهره می برد که شامل چهار هسته ۲٫۲ گیگاهرتزی Cortex A53 و چهار هسته ۱٫۵ گیگاهرتزی می باشد.همچنین این اسمارتفون دارای پردازنده گرافیکی Mali T628 می باشد که با سه گیگابایت رم نیز همراه است.پشتیبانی از حافظه خارجی نیز قابلیتی دیگر به شمار می آید که می تواند تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا یابد.پرچمدار میان رده Huawei از اندروید نسخه ۵٫۰ Lollipop پشتیبانی می کند و دارای رابط کاربری Emotion UI v3.1 نیز می باشد.باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع،شارژ شدن کامل اسمارتفون شما را تنها در یک ساعت و ۲۵ دقیقه میسر می سازد و همچنین می تواند ۵۰ درصد اولیه را در ۳۰ دقیقه شارژ کند.
    به نظر می رسد که این پرچمدار میان رده با توجه به امکاناتی که دارد، بتواند فروش خوبی را نصیب شرکت Huawei کند.بزودی شاهد حضور این اسمارتفون در بازار های جهانی باشید.

    (۳)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.