• اسمارتفون ۴٫۶ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی سونی : شاید با نام Xperia Z4 Compact

    gsmarena_001

    اسمارتفون اعلام نشده سونی با شماره مدل E5663 به تازگی در وبسایت های GFXBench و Geekbench مشاهده شد که احتمالا در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

    Some-of-Sony-E5663s-features

    این اسمارتفون دارای صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی که به عنوان اولین گوشی ۱۰۸۰ پیکسلی کوچک تر از ۵ اینچ سونی به شمار می آید. با توجه به شایعات، این اسمارتفون دارای دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی نیز می باشد که احتمالا سونی آن را به عنوان اسمارتفونی مناسب برای عکاسی در نظر گرفته است.
    همچنین، این اسمارتفون از لحاظ سخت افزاری شامل چیپ ست هشت هسته ای ۶۴ بیتی MediaTek MT6795، سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می باشد و مسلما با اندروید Lollipop همراه خواهد بود.

    Some-of-Sony-E5663s-features (1)

    به نظر می رسد که نام اصلی این اسمارتفون Xperia Z4 Compact باشد؛زیرا همانطور که می دانید، نسل قبلی این اسمارتفون با نام Xperia Z3 Compact شامل صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی ۷۲۰ پیکسلی بود که می توان این اسمارتفون جدید را ارتقا یافته Xperia Z3 Compact دانست.البته هنوز حرفی از Xperia Z4 Compact توسط سونی گفته نشده و به همین خاطر احتمال دارد سونی، نام دیگری برای این اسمارتفون انتخاب کرده باشد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.