• Deep Silver Fishlabs و Chimera Entertainment مشغول ساخت عنوانی AAA برای پلتفرم موبایل میباشد

    Chimera-Entertainment-Logo

    چند وقتی است که شرکت های بزرگ بازیسازی به ساخت عناوینی بزرگ برای پلتفرم نو ظهور اسمارتفون ها روی آورده اند به تازگی نیز دو تیم Chimera Entertainment و Deep Silver FISHLABS جهت ساخت عنوانی AAA با یک دیگر در حال همکاری هستند.

    هیچ اطلاعاتی در مورد بازی در حال ساخت در دست نیست ولی با توجه به گزارشات این عنوان از کیفیت بالای گرافیکی بهره میبرد و از نظر گیم پلی بازی هارکور خواهد بود.

    تقریبا میتوان حدس زد که سبک بازی میتواند یکی از گزینه های RPG ” RTS ” MMO ” استراتژی و یا احتمالا MOBA باشد زیرا در پلتفرم موبایل گیم پلی هاردکور تقریبا در یکی از این ژانر ها خلاصه میشود.

    همان طور که میدانید استودیو Deep Silver Fishlabs با عنوان Galaxy on Fire که چندی پیش برای پلتفرم موبایل عرضه شد به موفقیت خوبی دست پیدا کرد. هم چنین تیم Chimera Entertainment نیز با ساخت عناوینی هم چون Angry Birds Epic و John Woo’s Blood Stroke کاملا شناخته شده میباشد که با این توصیفات به احتمال فراوان عنوان جدید ساخت این دو تیم خوب از آب در خواهد آمد.

    لازم به ذکر است که این بازی برای عرضه در سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.